گرانترین های عالم
شیرخند روستای زیباییها
اخبار شیرخند و شیرخندیهای سراسر کشور.فرهنگی،اجتماعی

 

 

گرانترین های عالم

 

  1. گرانترین گیاه

گرانترین گیاه دنیا زعفران است که برای تولید پانصد گرم از آن باید از ۵۰ تا۷۰ هزار گل زعفران استفاده کرد و این تعداد گل در زمینی به مساحت یک رمین فوتبال می روید

۲.گرانترین گوشی موبایل جهان

گرانترین گوشی موبایل جهان ساخت شرکت اپل است که دلیل به کارگیری الماس و طلا در تزیینات،عنوان گرانترین گوشی جهان را به خود اختصاص داده است و ۲۵۱۷۳۴۵ دلار ارزش دارد. الماسی ۶۶ قیراطی  بسیار کمیاب دکمه اصلی گوشی بوده و دور تا دور آن را خطی از طلای سفید و نیز ۱۳۸ برلیان قرار گرفته است.

 

۳.گرانترین خاویار

بر خلاف تصور عموم گرانترین خاویار جهان خاویار نوع سیاه نیست بلکه خاویار الماس ایرانی است که از ماهی های صد ساله گرفته می شود. بهای هر کیلو از این خاویار بیش از ۵۰۰۰ دلار است.

 

۴. گرانترین کفش جهان

گرانترین کفش جهان به نام کفش سیندرلا بیش از ۲ میلیون دلار ارزش دارد و در آن ۵۶۵ قطعه الماس با وزن ۵۵ قیراط به کار رفته است.

 

۵.گرانترین قارچ

ترافل سفید،گرانترین قارچ جهان است که در مناطق شمال ایتالیا می روید و قیمت هر کیلو از آن بیش از ۴۵۰۰ دلار است.

 

۶. گرانترین کیف جهان

رابرت مواود به همراه ۱۰ هنرمند دیگر با صرف ۸۸۰۰ ساعت زمان،گرانترین کیف دستی جهان را ساخته اند. در این کیف ۴۵۱۷ قطعه الماس با وزن ۳۸۱۹۲ قیراط به کار رفته است.

 

۷.گرانترین سیب زمینی

لابانت فرانسوی،گرانترین سیب زمینی جهان است و سالانه فقط ۱۰۰تن از آن در یکی از جزایر فرانسه برداشت می شود. این سیب زمینی به کودی مخصوص که از خزه دریایی تهیه می شود نیاز دارد. قیمت هر کیلو از این سیب زمینی حدود ۱۰۰۰ دلار است.

 ۸. گرانترین ساعت جهان

 

گرانترین ساعت جهان با قطعه الماس به شکل قلب تزیین شده است و یک قطعه الماس صورتی رنگ ۱۵ قیراطی،یک الماس ۱۲ قیراطی آبی رنگ و یک الماس سفید به علاوه ۱۶۳ قیراط الماس های سفید و زرد در این ساعت به کار رفته است. شرکت سوئیسی chopard این ساعت را برای کسب عنوان گرانترین ساعت خهان ساخته است.

 

۹. گرانترین گوشت

گرانترین گوشت جهان،گوشت گاوهای نژاد واگیو است که از بهترین علوفه ها تغذیه می کنند . فیله دویست گرمی آن بالغ بر ۱۰۰دلار ارزش دارد.

 

۱۰. گرانترین دسر جهان

 

 گرانترین دسر جهان در منهتن تولید شده و قیمت آن ۱۰۰۰ دلار است که در آن از طلای خوراکی استفاده شده است.

 

۱۱.گرانترین پیتزا

گرانترین پیتزای جهان با قیمت ۸۳۰۰ یورو در ایتالیا تولید می شود و حاوی خاویار و لابستر بوده و قطری حدود ۲۰ سانتیمتر دارد.

 

۱۲. گرانترین قهوه

گرانترین و بهترین قهوه جهان کوپی لواک نام دارد که در جزیره ای در اندونزی کشت  می شود و سالانه تنها ۵۰۰ دانه از این قهئه تولید می شود و قیمت نیم کیلو از آن بیش از ۳۰۰ دلار است.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, :: 23:7 :: توسط : رضا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شلغم...شوربا و آدرس karbalaye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 11114
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1